Q
Musím se k vám dopředu objednat, nebo můžu přijít i jen tak a vezmete mě?
AJe nezbytné si rezervovat termín, bez objednání bohužel ve většině případů vzít klienta nemůžeme. Někdy se však stane, že nám klient onemocní a máme velmi brzký termín, proto nesmutněte, jestli potřebujete asap termín a kontaktujte naši recepci na tel. čísle 720 53 63 83. Pokud si však chcete jen doplnit zásoby produktů, přijďte i bez rezervace. Naše recepční se vám bude ráda věnovat a veškeré produkty vám prodá.
Q
S jakými značkami na salonu pracujete?
APatříme mezi prémiové salony L’Oréal Professionnel a máme proto na salonu kompletní portfolio této značky. Barvíme a zesvětlujeme výhradně s L’Oréal Professionnel, máme k dispozici oxidační barvu Majirel a bezamoniakovou barvu Inoa, zároveň barvy tón v tónu (tzv. přelivy) DiaLight a DiaRichesse. A co se vlasové péče týče, doplňuje nám portfolio luxusní profesionální vlasová kosmetika Kérastase, se kterou pracujeme exkluzivně v Plzni jako jediný salon.
Q
Ráda bych k vám poprvé zašla, ale nevím, na co přesně se objednat a kolik to bude celé stát? Chtěla bych informace dopředu.
AJestli nevíte přesně, jaká služba by byla pro vás vhodná, je možné se objednat nejprve čistě na konzultaci, kde vše probereme a spočítáme i celkovou cenu. Konzultace je u nás vždy na začátku každé služby, kdy si s vámi kadeřnice nejdříve sedne a vše probere, plus vám udělá i diagnostiku, ale v případě nejistoty je určitě lepší přijít čistě jen na konzultaci. Nezbytnou je i u prodlužování vlasů, kde se musíme domluvit na délce, odstínu a množství vlasů.
Q
Viděla jsem, že máte kadeřnice rozdělené do různých kategorií, ale jak poznám, ke které se mám objednat?
ANa základě toho, na jakou službu si přejete objednat a jak pospícháte na termín, vám naše recepce pomůže vybrat kadeřnici na míru požadavkům. U klasických služeb jako např. dobarvení odrostů nebo zastřižení konečků doporučujeme především kadeřnice Stylist. Pokud požadujete náročný střih, nebo velkou změnu účesu, je vhodnější Senior Stylist nebo Stylist, která u nás pracuje již delší dobu.
Q
Prodlužujete vlasy? A jakou metodou?
AAno, vlasy prodlužujeme i prohušťujeme. Zakládáme si na tom, že by nemělo být poznat, že jste na této službě u nás byly, a že by měl být výsledek co nejpřirozenější. Proto vždy začínáme konzultací, kde se domluvíme na všem podstatném a objednáme vlasy od hairtalk extensions. Pracujeme s nimi na salonu od roku 2015 a jsme velmi spokojeni s touto metodou nano tapes (vlasové pásky), která je rychlá a šetrná k vlastním vlasům klientky.

Další dotazy

  • Můžu u vás darovat vlasy?

    Ano, spolupracujeme dlouhodobě s Nadačním fondem Daruj vlasy. Pokud se rozhodnete nechat si ustříhnout více než 40cm zdravých vlasů, máte u nás střih zadarmo a vlásky pak pošleme na výrobu paruky pro někoho, komu vlivem nemoci vlasy nerostou. Jen upozorňujeme, že u nás v salonu nestříháme „na sucho“. Nejdříve se domluvíme, následně ustříhneme vlasy na darování, pak vám umyjeme vlasy, dostříháme finální tvar účesu a vlasy vyfoukáme. Máte tak jistotu perfektního účesu na denní nošení a platíte pouze za mytí a foukání.

  • Co je to trichologie?

    Trichologie vznikla jako vědní obor spojením věd kosmetiky a dermatologie. Soustředí se na zdraví pokožky a vlasů, kdy je časté spojení v nekvalitní péči, nevhodném lifestyle a potížím s kvalitou vlasové pokožky a vlasů.
    Řeší problémy jako je padání vlasů (alopecie), lupy, mastná vlasová pokožka, seboreická dermatitida, poškozená struktura vlasů a mnoho dalších. Pokud vás trápí jakákoliv potíž s vlasovou pokožkou či vlasy, nebo se jen chcete naučit, jak o vlasy dobře pečovat, můžete se objednat k majitelce našeho salonu trichologickou konzultaci. Nejdříve s vámi probere aktuální návyky v péči a co vás přivádí, následuje vyšetření, na základě kterého vám doporučí ošetření na saloně a vhodnou domácí péči.

  • Domluvím se u vás v cizím jazyce?

    Ano, některé naše kadeřnice mluví anglicky a německy. Při objednávce je zohledněn výběr kadeřnice tak, abyste se pohodlně domluvili.

Nenašli jste svoji otázku? Zeptejte se nás!